vineri, 15 aprilie 2016

E timpul pentru...respect !

În iureșul multiplelor probleme cu care se confruntă sistemul penitenciar am încercat să adoptăm o poziție cât mai solidă în fața acestora. În multe rânduri ne copleșesc dar în același timp ne dă și tăria de a merge mai departe, să fim mai uniți, mai responsabili față de oamenii a căror interese le reprezentăm. În tot acest tumult vin și momente unice în viața noastră, ca cel în care suntem nevoiți a ne despărți profesional de niște oameni. Sunt oameni pe care i-am dori să ne rămână alături până când noi vom fi nevoiți să parăsim acest sistem. Însă conștientizăm că acest lucru nu poate fi posibil. Dar poate fi posibil să ne creionăm modele de urmat, precum agentul șef principal Zaharia Valeri și agentul șef principal Marinescu Valentin. 

A venit momentul pentru cei doi să ne părăsească profesional, să treacă în rezervă. Îmi displace ideea de a-i numi pensionari. Rolul lor pentru sistemul în care și-au consumat anii tinereții încă nu s-a încheiat. Vor mai trece ceva ani până atunci.

Emblematice pentru cei doi colegi vor rămâne sentimentele cu care au trecut în rezervă. Și, cu permisiunea celor doi, voi cita din spusele acestora:

Marinescu Valentin: Nu știu dacă am fost întotdeauna un om bun dar măcar am încercat. Ziua de astăzi a încheiat un capitol din viața mea și mărturisesc că nu mă așteptam să fie atât de greu mai ales ca îmi doream lucrul acesta. M-au impresionat adânc toate cele petrecute astăzi alături de oamenii lângă care am fost atâția ani. Vă mulțumesc tuturor pentru tot ceea ce ați făcut pentru mine, pentru emoțiile pe care le-am simțit astăzi și de care nu mă credeam în stare.



Zaharia Valeri: Vă mulțumesc pentru toată considerația acordată astăzi și vă mărturisesc un lucru: oamenii din Tichilești sunt de o calitate excepțională, cei mai buni alături de care am lucrat în toată cariera mea. 










SNLP Tichilești vă mulțumește dragi colegi pentru tot ce ați făcut în anii munciți la PMT Tichilești. Și vă mulțumim că ne-ați dat posibilitatea să ne bucurăm în compania voastră de armonie, înțelegere și respect. 

- Va urma - 

3 comentarii:

  1. Felicitari pentru articol, pentru ca intr-adevar merita respect acesti doi oameni,le doresc pensie lunga si, mi-ar fi placut tare mult sa fiu astazi in club sa traiesc alaturi de ei emotiile despartirii .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astazi doar nea Zaha a fost la club. Vali a fost acu o luna. Vor urma si alte articole pe subiect...

      Ștergere
  2. O lunga si frumoasa viata sa aveti pe mai departe !

    RăspundețiȘtergere